zaterdag 22 oktober 2016

waardenopvoeding in onze school

In onze school werken we met "werkgroepen" bv. er is een werkgroep feesten, bosklassen, MOS, en er is ook een groep die zich inzet voor de "waarden" op onze school. Hoe gaan we om met elkaar? Hoe gaan we pesten tegen?
De PUNCKY's zullen op ludieke manier proberen bij te brengen hoe we in bepaalde situaties goed kunnen reageren.
                                                        groep waarden in actie!
                                       Sunny : de zon op je snoet maakt heel je dag goed!
                                  Pincky : ik zie alles door een roze bril, heb je miserie geef een gil!
                             Funny : spel en plezier op een eerlijke manier!
                               Jumpy : spring in het veld maar zonder geweld!
                           Happy : we voelen ons elke dag gelukkig en content, ik zie je graag zoals je bent
                    Joepie : alles wat ik doe, lukt me superwel, ik voel me goed in mijn vel!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten